Jobbigt läge

Puuh, är stressad som ett as nu. Därför bara en kort lägesrapport. Stod i duschen innan, dörren till duschen öppen och allt är som vanligt. När vattnet spolar som mest hör jag ett plingande på dörren och tanken slår mig direkt. "Helvete, de där hantverkarna skulle in och fixa våra element idag". Går inte ut och öppnar utan låter det ske, kort därefter hör jag hur låset öppnas och in stiger hantverkarna. "Vad fan gör jag nu tänkte jag?" och hann fundera på både det ena och det andra. Som tur var hade jag med snabba hantverkare att göra så de var klara på under tre minuter och ingen pinsam situation uppstod, men ack så nära det var. Lite jobbigt läge att vandra ut i kallingar framför två hantverkare, men som sagt, jag slapp det.

Anledningen till att jag är stressad är att jag ska inom 40 minuter hinna sätta mig på ett tåg. Tåget går till Göteborg och därifrån vidare till Frillesås där min flickvän bor. Så kommande vecka ska jag ägna mig åt att läsa GP, dra vitsar och fiska räkor. Dags att stressa, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0