Läspande indiepop

Jag gillar våra kategorier här, de flesta inspirerade ifrån DNs olika bilagor. Hade jag haft råd så skulle jag prenumenerat på Svenskan istället/också. DN har det förmånliga studentpriset 995 pix för ett år, Svenskan dundrar upp på 1600 kr för motsvarande studentprenumenation. Vore det inte för priset och för Rocky så hade jag inte tvekat en sekund att byta morgontidning, Svenskan är underdogsen, DN är dinosaurien.

Men min favorittidning är såklart Smålandsposten, för där ska jag börja praktisera på måndag och två veckor framöver. Nu kallar vardagens tråkigaste sidor: räkningar, tvättid och matinköp.

Har fått tag på Death Cab for Cuties nya platta med, Den låter väldigt mycket läspande, amerikansk gitarrpop. Inte för att det är något fel, men en typisk treplusskiva. Kan sträcka mig till tre och en halv möjligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0