Modefotograf, jo ja tackar jag

Världen är full av möjligheter och ibland tar livet oanade vändningar. Som idag till exempel. Hann knappt stiga av tåget i Göteborg innan jag fann mig själv stå med en kamera och plåta kläder som min flickvän med syster modellade i. Så nu kan jag helt enkelt lägga till modefotograf på mitt CV. Knäppte väl iväg en sisådär 300 bilder eller liknande. Fina kläder hade Klara på Tillskärarakademin gjort också. Som liten extra krydda fotade vi på ett nerlagt regemente, lumpenvibbarna all over.

Finner det mycket roande att vissa hör av sig och inte riktigt förstår skillnaden mellan penis- och kukmän. Vad säger vi Simon, det är väl bara sånt man vet, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Simon

Ja, jag tycker att orden "penis" och "kuk" har uppenbara skillnader mellan sig som också speglar av sig mellan människorna.

2008-04-29 @ 22:33:50
URL: http://svartepetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0