Walk away from valborg

Det är alltså valborgsfirande i kväll. Håller på att försöka få tag i folk för kvällen, det verkar som om den gode Jossan är med på att hitta på något. Bra det, så slapp ni läsa en massa kåserier jag hade skrivit ned här i stället.

Jag kom förresten på att för exakt ett år sedan så var jag i Karibien på Lära-känna-mig-själv-semester. Jag såg faktiskt min Karibienresa lite som ett manifest. I stället för att åka österut till asien och backpacka igenom 10 länder med en massa Rayne Wooneys och Mick Surfdude så åkte jag västerut. Helt själv. Till en ö lika stor som halva öland. Till det brittiska pensionssystemets semesterort, Barbados. Där satt jag på en altan och läste böcker i två månader innan jag åkte hem till Sverige igen.

Till minne av resan sitter jag och varvar låt efter låt med Bitty Mcleans reggae. Har fortfarande kvar min flaska med rom från Barbados, tror jag ska göra några rom & cola i kväll. Borde fixa några hundra gram gräs och blåssa i mig framför några säsonger South Park. Men det är sant, jag är ingen stoner.

Dagens låt: Bitty Mclean- Walk Away From Love

Kommentarer
Postat av: Jossan

eeey. jag har snackat med alex o han skulle ringa lite senare så skulle vi prata mer om ikväll..har du fått tag på någon? vi kan ju höras om nån timme igen..!

2008-04-30 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0