En resa från hjärtat, tur och snart retur

Två koppar kaffe och två cigg, lite frukost och sen iväg. Redan kysst varandra adjö och saknaden börjar så smått födas i hjärtat mitt. Visserligen bara sex dagar utan varandra men ändå. Inte alls roligt känns det just nu. Blir buss, pendel och sen tåg för att om fyra timmar stå på Värnamo station och vänta in att få jobba. Fyra dagar kvar på jobbet och sen bär det av till Västkusten igen för en veckas semester och vecka 34 återvänder jag med pompa och ståt till Stockholm, sent en tisdagkväll, snudd på natt. Om en vecka firar jag och Olivia ett år tillsammans, det trodde jag inte för lite mer än ett år sen att jag skulle sitta i den sitsen, men glad är jag, och väldigt lycklig. Nu hinner jag inte skriva mer utan måste dra mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0