Liv på Mars?

Så slår rastlösheten till igen. Det känns faktiskt bra att har haft Svarte-Petter ett par månader nu tillsammans med min bäste vän, Sune. Båda vi har väl bloggat mer eller mindre konstant i kanske två-tre år nu och en kväll hemma hos mig i våras slog vi våra kloka pungar ihop och började spåna på namn till vårt tänkta, nya forum. Kom bara ihåg ett av de namn som ratades. Förvaltningsverket. Det vore i och för sig rätt kul att hitta på en myndighet och försöka göra en hemsida till den. Förvaltning och verk är trots allt den svenska byråkratins favoritord. Lyckades nästan lura familjen tidigare i somras att det faktiskt fanns ett Förvaltningsverk, men pappa kommuntjänstemannen synade snabbt igenom min lögn.

Ett av mina favoritord är kåseri. Grattis till er eftersom ni har nu läst ännu ett sådant i era liv. Har druckit vin och spelat xbox hela helgen, och förutom ett samtal med Emil i går så har inte många ord kommit ut ur min mun. Därför knapprar jag ned dessa ord och sänder ut i etern. Jag kan inte se er när ni läser detta, men vetskapen i besöksstatistiken säger mig att signalerna når fram och att det finns liv på Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0