Nästa bokning för Wayoutwest blir jag själv

Det blir nog Wayoutwest för mig i helgen. Vilka är det mer som ska dit? Och framförallt, är det någon av er som ska åka från Stockholm- helst då i en bil med en plats ledig.

Snart är det höst och som jag har längtat efter att inte gå upp runt 6-snåret varje morgon. I höst ska jag i varje fall inte gå på Ace. För där var jag i helgen. Alltså, det måste vara sommarvikarier som DJ:ade. "Känn ingen sorg för mig Göteborg" spelades säkert fyra gåner under kvällen. Ljudet var för högt, och sen avbröts låtarna efter trettio sekunder för att följas av tio sekunders tystnad och sen startade låten om igen. Hörde överlag en massa trötta låtar som man redan har hört femtusen gånger.
Musik jag gillar som jag inte hört femtusen gånger är däremot:

Crookers- Mad Kidz Ep
Nas- the Nigger mixtape
My Morning Jacket- Evil Urges
Studio- Yearbook 2

Sen har jag lyssnat en del på Elvis, Abba och på GTA 4as ryska radiostation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0