Snart vare slut

Sista kvällen för denna sommaren jag iklär mig rollen som arbetsledare. Det känns skönt men helst vill jag slippa. Hatar att jobba, hatar att hjärnfunktionen stängs av och ingenting vettigt kommer ur mig. Man lever bara i jobb, jobb, jobb och sen sova lite. Vaknar försöker ta lite DN, går inte bra. Dricker kaffe, blir kissnödig och tjuvröker lite. Alldeles snart är det över, helt jävla underbart att det är slut, snipp, snapp slut och fan och hans moster. Men bara ikväll och imorgon då jag får arbeta som "vanlig" medarbetare, sen hejdå.

Är lite avundsjuk på de som ska till WoW, men vädret verkar ju inte bli det bästa så jag betackar mig ändå. Återkommer inom kort med förhoppningsvis något annat än trötta livsuppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0