A week of hell or two

Ja, nu är en helvetesvecka avklarad, nu är det bara två kvar innan jag tar julledigt. Med helvetesvecka menar jag att varje vardag är det skola mellan 10-16 och sedan arbete på kvällen 17-22. Plus att det även har pratats om övertid på lördag. Tur är väl då att Offe och Oskar har någon slags inflyttningsfest på lördag, så det finns något ljust att se framemot. I övrigt är det bara mörker, mörker, mörker. Det här hektiska livet har redan resulterat i ett större sammanbrott med knutna nävar och tårar över diskbänken sent en kväll. Hur många fler vet jag inte hur det kommer att bli. Egentligen borde jag göra skolarbete nu, men det finns ingen ork i kroppen, all energi är slut. Har ett flashprojekt som hänger över mig likt en snara och det känns lite som att stolen jag står på närsomhelst ska ryckas undan. För att spä på skiten ännu mer kommer jag inte få träffa min kära flickvän på länge, det gör mest ont av allt.

En bra sak dock, Dennis är i stan så ikväll blir det en söndagsöl på Snottys med forna Värnamo Basejumpers. Men vi kan summera veckan såhär, "Fy fan för livet".

Kommentarer
Postat av: tona

Jag tjatar vidare..

Ågren och Öris nya projekt Bill&Bull - Finskor & Paraply



http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=61539447



Jävligt UGK, och det är ju alltid fedt som vi säger här nere i dödy sauf.

2008-12-08 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0