Fårmage?

En liten parantes till föregående inlägg som Simon skrev om Franke. Han missade den bästa referensen i jämförelsen mellan Franke och Glasvegas. Jag tänker mig att det skulle sett ut ungefär såhär:

"Oväsendet är ännu högre och bröderna Franke är lite snyggare än sina skotska kollegor, mindre fårmage och mer räkfrossa".

Nåja, nog om Franke som vi på S-P tippar som årets band nästa år, bara så ni vet. Annars sitter jag hemma i föräldrahemmet och glor. Växlar mellan dator, busa med hunden, sitta framför brasan och bli olidligt uttråkad. Hoppas det blir en liten sväng in till Värnamo lite senare här. Nog om detta. Vad jag önskar är att Simon länkar till lite artiklar han skriver borta på SmP.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0