Jullov

Så vänner! Då var det "jullov" för min del. Varför jag sätter jullov i kaninöron är väl mest att på högskolan finns det inget uttalat jullov men inofficiellt finns det ett och det börjar jag på nu. Framåt 5:e januari åker jag till skolan igen. Har lite skolarbete att göra under lovet med och jag hoppas jag finner ro till att göra detta skolarbete i Rydaholm. Närmast på schemat står en liten julavslutningsfest med några klasskompisar på diverse adresser runt om i Stockholm, bland annat min. Imorgon jobb mellan 7-12 och sedan ta emot föräldrar och göra om min lägenhet bland annat. Och på söndag sker hemresan till Småland i familjens bil och med på resan följer så även Simon.

Var och tittade på lite julklappar idag. Det slutade givetvis att jag kom hem med ett par kängor till mig själv som kostade lite mer än en tusenlapp över vad jag egentligen har råd med. Snart är jag ett ekonomiskt haveri, men en julklapp till flickvännen är beställd i alla fall. Får komplettera listan under helgen, eventuellt måndag eller tisdag med.

Nu kaffe & cigg.

Imorgon har vi preliminärt planerat in att skriva lite listor för att sammanfatta året. Så håll ut. Svarte-Petter tar ny fart framåt det nya året. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0