Kom och ge mig en ledig man

Förra veckan lyckades jag på något vänster skriva 12.000 tecken och jobba 27 timmar. Stor fanfar till mig. Hur jag lyckades är ett mindre mysterium, men jag tror att själen fick dö lite på bekostnad av tiden. Därför tar jag imorgon en välbehövlig tisdagssemester.
Så, vänner, antagonister och klasskamrater. Ledsen att inte närvara vid redaktionsmötet imorgon. Fast så ledsen är jag inte, det ska bli skönt. Nog för att det är många bollar i luften, men jag kan tydligen jonglera.

Planer på min tisdagssemester:
11:00: uppstigning
12:00: tvättid börjar. Tv-serierna slås på. Kanske kommer 8000 kronors prylen.
16:00: vandra iväg till råtthjulet igen.
23:00: komma hem från råtthjulet. Gå direkt till sängen utan att passera "Gå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0