Meddelande från yttre stratosfären

Visst känns det underbart att lämna sin lägenhet vid 08.15 och att kunna stolpa in samma lägenhet 00.15 på kvällen och allt ser likadant ut. Ur detta meddelande får ni gärna förstå att tid för blogg det finns inte. Idag har jag packat en massa juice-elvisar med mera. Tomteverkstad på hög nivå ska ni veta. Trevligt att för en gångs skull få knega ihop med Dragan. I vanliga fall hinner vi som hastigast hälsa på varandra innan Dragan går hem och jag börjar. Således är det bara två kvällar kvar att arbeta det här året. Det får mig att bli lite glad i alla fall. Vad som får mig mindre glad är det dystra faktum att jag inte träffat min flickvän på över två veckor och att det antagligen dröjer lite mindre än två veckor till innan jag får träffa henne igen. Sådana ting får mig att inte vilja gå upp på morgonen, fast ändå, för sängen känns ovanligt tom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0