Min flickvän är bäst!!!

Så, igår fick jag äntligen återse min flickvän igen efter alldeles för lång tid mellan gångerna. Och vilket återseende. Vi hade en liten julklappsutdelning för oss själva ackompanjerat av Olivias fars egenkomponerade glögg. Olivia hade köpt en biljett till Morrisseys spelning på Hovet den 24:e juni! Helt jävla fantastiskt!!!! Minns när nyheten kom ut att han skulle spela i Sverige, satt i skolans datasal och när jag läste det utbrast jag högt i hela salen "Morrissey ska spela i Sverige!!!!!". Sedan dess har jag funderat i omgångar om jag ska beställa biljett eller inte. På grund av vissa ekonomiska bekymmer så har det inte blivit av. Men nu slipper jag bekymra mig tack vare min underbara flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0