Nya kärleken



Här är macbooken som jag köpte förra veckan. Igår var jag och Billy hemma hos mig och arbetade på en artikel.
- När kommer tomtarna med datorn, utbrast jag. Sekunden efter plingade det på dörren. Mycket riktigt stod tomten från budfirman i trappuppgången med min dator i hand.
Så nu är det fullt upp med att lära mig alla nya funktioner i mac. Rss-läsaren är i alla fall mycket bättre än på HP:n, lättare operativsystem men lite jobbigare tangentbord än på min förra laptop.
Jag och Billy började genast exprimentera med photobooth. Ett cheesyprogram förtjänar cheesy bilder. Därav följande:


Pastor Dave.


Amerikansk fotboll-spelare.

Wacko skit.

Kommentarer
Postat av: nivetvem

Ett år och en dag sen Pimp C dog, är en liten tribute för mycket att hoppas på?

2008-12-05 @ 14:55:21
Postat av: Simon

Efter en firmafest är det nog så. Ge oss 12 timmmar, sen kommer det nog på tals. Orkar vi så blir det en sammanfattning av Bum B:s karriär efter UGK.

2008-12-06 @ 00:41:00
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0