Nyårsafton

Vänner, vänner, idag visar den allsmäktiga kalenderguden att det redan blivit årets sista dag. Redan tycker jag, klyschan om att åren går snabbare ju äldre man blir verkar på något mystiskt sätt stämma. Någon traditionsenlig årsberättelse från min sida blir det nog inget av i år. Ni har ju kunnat följa med större delen av årens händelser på bloggen. Lite mer än femhundra inlägg har vi serverat till er på lite drygt åtta månader. I snitt hamnar vi lite över två stycken om dagen. Det tycker vi är rätt okej ändå. Vi är väl medvetna om att årets sista månader inte var de mest produktiva och goda ursäkter har vi skrivit förr. Var den här bloggen tar vägen under 2009 vet varken jag, Simon eller någon annan. Vi funderar på expansioner, samarbeten och extra allt. Enda sättet att få reda på det är att följa med in i nästa år, med Svarte-Petter som er enda ledsagare. En liten teaser är att det under januari någon gång kommer en dokumentär om Simon. Med dessa ord önskar jag, Sune, er alla läsare ett Gott Nytt År (Om inte Simon skriver något själv instämmer han i detta).

PS. Läste ett tips från någon diettant i tidningen idag. "Börja inte med nyårslöfterna förrens den 2 januari". Klokt säger jag. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0