Too cool for School

Hoppsan hejsan, slapp tydligen åka till skolan idag fick jag nyligen reda på. För detta tackar jag mina kära klasskamrater, Diskofil-Johan och Erik, som jag tillsammans bildar tv-team med under pågående kurs. Nu dök det här upp något oväntat och efter att ha haft mitt liv oerhört strikt planerat ställer jag mig lite frågande till vad fasikens jag nu ska hitta på? Vad bör jag göra? Äta mat ska givetvis ske, samt ordna iordning lite i hemmet förstås. Sen får vi se var det bär hän någonstans. Kanske jag får tid att raljera över något här i bloggen.

Givetvis är vi på Svarte-Petter nyktert glada över att vår kära vän, Baggen, flyttar till Stockholm i vår. Äntligen någon av våra vänner från landet som har fattat något. Att det just är Baggen som tagit detta fina beslut förvånar mig inte det minst. En klok man kan vi konstatera.

Kommentarer
Postat av: Jussi

Ja, nu jävlar har vi klippt och klistrat. Stor konst!

2008-12-17 @ 17:11:06
URL: http://www.wallstreetradio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0