Mr.Medeltid





Nu har jag fattat ett beslut. Håret är för jobbigt halvlångt, dags att klippa sig. Det är ändå för tjockt för att jag ska kunna låta det vara ytterligare några månader och skaffa den rockabilly-frippa jag egentligen vill ha. Den första varningsklockan ringde förra veckan när en jobbarkompis (Nils-Thomas) sa till mig att jag såg ut som Björn Hellberg.



Björn utsågs ändå av Hipp-hipp till "Mr.Medeltid" tack vare sin frisyr.
Hade en klasskompis en gång i tiden som lät sig klippas som Twiggy i Marilyn Mansons band. Tyvärr var det hans mamma som klippte honomt och hon tog inte ut svängarna tillräckligt mycket för att det skulle bli coolt. Det första jag själv gjorde då på måndagsmorgonen när han kom med sin nya frisyr/pottfrilla var att införa hans nya smeknamn: Mr.Medeltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0