En arbetare

Dagen har blivit alldeles för lång och orken den tryter. Därav kommer jag inte att i detalj beskriva hur det känns i kroppen efter att ha skjutsat runt på några ton varor medelst handtruck och with bare hands. Räknade ut lite i överslag att jag lyft kartonger idag med en sammanlagd vikt över ett ton, det gör inte ni varje dag inte. För en gångs skull känner jag mig som en riktig arbetare. Det var nog allt, jo förresten, jag provade att lira lite nätpoker för första gången på något år, det var sådär kul.

PS. Jsg saknar dig. DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag dig!

2008-07-17 @ 18:29:19
Postat av: Tobias

Vist känner man sig lite extra mäktig när man vet att man lyfter mycket. När jag jobbade på lager stod det på ordrarna hur mycket allt vägde så man kunde lura sig att känna sig nöjd över att man hade lyft ett ton på en timme och en kvart eller hur lång tid det nu tog...

2008-07-17 @ 19:09:10
URL: http://tobbs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0