Gälla röster under marken

För en kvart sedan så lyckades jag blockera vägen för en tjock, 10-årig unge i skatekläder på perrongen så han missade sin tunnelbana. Han skrek med sin gälla röst och hoppade och stampade på perrongen. Han påminde lite om den där youtube-filmen med den tyska ungen som skriker vid sin dator. Den ljusa, pojkstämman passade inte in med den tjocka kroppen. Det är nog därför man hatar tjocka barn som skriker. Det var nog också därför det värmde till i mitt mörka hjärta av att se snorungen så förtvivlad.

/Simon

Kommentarer
Postat av: Gamen

Nu har jag gjort samma misstag som du!

Istället för att lyssna på Fejk-DCFC som du gjorde så lyssnade jag på Primal Scream. Mitt första intryck var att den var jävligt enformig.



Sen visade det sig att det var en loopad version där allt upprepade sig om och om igen på varje låt :)

2008-07-15 @ 23:19:50
Postat av: Simon

Hahaha. Det kan förklara enformigheten iallafall.

2008-07-16 @ 18:15:23
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0