Halvtid

Sitter lite och kikar i min kalender och ser att det är halvtid på sommaren i Småland. För ganska exakt en månad sen kom jag hit och om ytterliggare en månad drar jag härifrån. Det känns väldigt skönt att det inte är så mycket kvar. Tre veckor på jobbet är inte för jävla illa. Dock är det värst veckor som kommer nu, industrisemester och jävelskap. Nåväl, för att fira detta blir det strax infärd mot Värnamo för att på bästa sätt välkomna min flickvän till världens ände. Ikväll vankas det festligheter  och så. Ser verkligen framemot en ledig helg. Från min sida kommer uppdateringarna nog utebli, bara så ni vet. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte köpt fika... :/. kanske att jag gå ut sen och gör det. men just nu är jag själv. jag vet inte när de kommer tillbaka. fan vilka ursäkter jag har haha. usch. men min favorit som jag känner lite mer är på semester så det är de två lite svårare kvar. men ja jag kanske borde det. jag vill men jag vågar inte riktigt. hahah.

jag kommer nog om en vecka.

puss puss

2008-07-11 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0