Kontaktannons

Solen gassar på. Jag har vänt på dygnet och gick upp kl. 07:30 i dag. Helt värdelöst, på ens lediga dag och allt!
Jag sitter i min lägenhet och har läst min klasskompis Marks blogg. Han har inte heller något att göra, men likt förbannat kan han skriva roliga inlägg för det.

Ikväll måste jag bara ut, jag bara måste. Kalla det social abstinens, kalla det på-med-partyskjortan, kalla det alkoholism, kalla det vad du vill.
Har bevakat msn halva dagen efter någon att prata med, men sen kl. 10.00 har det bara varit jag som är online. Vad gör ni andra egentligen? Va, VA? Ni menar inte att ni sitter ute i solen?

Adda mig på [email protected] och snacka lite skit. Jag är en man i mina bästa år som gillar att slå ut luftbubblor i bubbelplast och trekantiga gurksmörgåsar. Tack.


Everything But the Girl- Missing

Kommentarer
Postat av: E.P

Nu tar jag tag i ditt liv och addar dig

2008-07-05 @ 20:24:40
URL: http://lickyourboots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0