Lite skit och lite annat

Det slutar alltid med att jag sitter här utarbetad och jävlig. Då skrivs det bara inlägg om vilka knäppa bedrifter jag lyckats med på jobbet mitt. Idag blir det inget sånt, men tyvärr blir det inte mycket alls. Skallen blir bara tom och skriker på sömn. Jag undrar vad lille Simon gör ikväll?

En rolig grej på jobbet, en ny kille som jag pratade med (han är väldigt kort, kortare än Simon) sa att jag inte skulle skämta om hans längd, då var jag nära att haspla ur mig att dvärgskämt är jag väldigt dukitg på. Tur nog knipte jag käft om det och jag antar att det var för allas bästa.

Frida är hemma i stan, weeiiii. Vi ska träffas snart, förhoppningsvis en liten kort sväng imorgon. VI har så mycket att ta igen nu. Roligt roligt, något som gör mig glad.

Väldigt spännande imorses är jag steg upp ringde jag min flickvän som var på väg hem från klubb. Ovant med att den ena nyss inlett sin nya dag medan den andre var i slutet på sin. En intressant krock och väldigt upplyftande för min del. Idag har jag varit på bra humör trots allt. Tack gumman!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0