Uppdatering på olika fronter

Ligger just nu i sängen och försöker mig på en mindre populärkulturell uppdatering. Slickar på fingret och sätter det i vädret, funderar över vad jag genast bör sätta tänderna i för att komma på den popkulturella vågen utan att drunkna i utbudet. Funderar på att ladda hem "In Treatment", bestämmer mig för att avvakta lite, har inte tid med tv-serier. Laddar hem något nytt med Radio Dept. Bara för att dom är gamla hjältar, typ. Streamar Justice remix på "Electric Feel" av MGMT, låter mäktigt, Justice-ljuden känns ju igen. Kommer sedan på vad som behövs mest av allt, jo, just det, "Generation Kill". Där har vi det, just nu är jag dock bara förbannad över att internet är så jävla segt.

Måste ändå mjäka mig lite, spela lite piano på känslotrådarna. Dagen efter hennes avfärd är lagom att spela enkla, melankoliska låtar. Känna att tårarna lite långsamt börjar få fart i ögonen. Eller bara låtar som påminner om henne, det är vackert, det är fint. Finns så många låtar som bara skriker hennes namn. Men tårarna, ja, tårarna.

Har funderat ut en sak eller två jag ska göra, men det är ingenting jag säger till er och ingenting ni ska få ta del av ändå. Men likväl ska jag gört, om jag ska...

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0