Halvtid

16 juli och vi är halvvägs in i sommaren. Mitt i sommaren eller bara halva kvar, det beror på hur vi väljer att se på det. Dags för en tillbakablick över vad som har gjorts under de senaste sex veckorna. Har jobbat fem av veckorna, men också hunnit med att vara i Småland i fyra dagar under syrrans student, varit på Debaser och Trädgården, fyllt år, följt fotbolls-em och åkt båt från stan till Ekerö.
Det låter rätt okej faktiskt. Det som sotar ned himlen något är alla som berättar om hur kul de har på sina semestrar. Kraven på att man måste ha kul under sommaren och inte bara jobba tycker jag är jobbigare än att själva jobbet. Likadant med när jag fyllde år och inte gjorde något speciellt. Då hade jag ångest för att jag inte uppmärksammade den stora dagen med mer än pizza och kranvatten. Å andra sidan får jag små vågor av ångest några gånger om dagen, men de brukar gå över efter några sekunder.

I morgon är det torsdag. Det betyder att det bara är en dag kvar till fredagen. Trucken kommer ställas på laddning, stålhättorna åker av och partyskjortan på.

Har under kvällen betat av Per-Sinding Larsens videoblogg PSL och hans följetong med Kent i deras inspelningsstudio "Psykbunken". Kent är ett rätt roligt band att lyssna på- när de pratar och inte spelar. När de spelar kan Kent vara bäst eller tråkigast i världen.

Kommentarer
Postat av: Billy

Skaka av avund, jag har GTA4 ^____^



Ses ikväll.

2008-07-18 @ 09:23:02
URL: http://stasiarkivem.blogspot.com
Postat av: Billy

Haha, jag kan ju inte stava fel när jag marknadsför mig själv!

2008-07-18 @ 09:23:58
URL: http://stasiarkiven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0