Vad hittar lille Simon på?

I dag är det lördag och jag har precis blivit klar med min två timmars frukost med DN och tre koppar kaffe. River mig i skägget, vattnar blommorna och blickar ut över innegården med Ekot i bakgrunden. Sätter mig vid datorn, kollar in Svarte-Petter och ser att min kollega har ställt en berättigad fråga.

"Vad hittar lille Simon på?"

Det känns väl som det är dags att svara på den frågan. Eftersom jag under veckorna inte träffar en enda själ på fritiden, utan sitter själv i min lägenhet så får jag väldigt mycket tid över till att fundera över saker och ting. Den största punkten som min tankesmedja funderar över är vad jag ska köpa för alla pengarna jag kommer att tjäna.
Listan på förslag på inköp ser hitintills ut så här:
1. Macbook
2. Estlandsresa
3. Ett oberoende från Csn under ett halvår.

Bubblare är:
4. en luftballong för 12 papp. Sen funderar jag väldigt mycket på vilka motiv ballongen ska ha. Antingen ett stort foto på mig själv eller så ska ballongen vara grön-vit med texten "Forza Bajen- Heja Poppen!"
5. Xbox 360 med GTA IV, Halo 3 och Call of duty.

Min klasskompis Billy har skänkt mig ett exemplar utav nya numret av Filter, eftersom han jobbar på Carlsberg och de är annonsörer där så får Billy magasinet gratis på jobbet. Efter lite nödvändigt onda vaktmästarsysslor så ska jag lägga mig ned och lusläsa numret från pärm till pärm.

/Simon

Kommentarer
Postat av: Billy

Tyckte det där med ditt ansikte på ballongen var lite roligt.

2008-07-19 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0