Betonghjälmen på

Ojsan hejsan. Nu sitter jag här en vanlig onsdag och har tagit på mig betonghjälmen. Addera till det en jävla bakfylleångest och massa funderingar. Igårkväll var väl rätt trevligt liksom. Först var vi hemma hos en klasskompis långt upp på Skånegatan, drack inte så många öl men blev rätt på pickalurven. Marsch bort till Kvarnen där jag lika väl kunde ha blivit nekad inträde men lite Söder var det och vakten sa "ta det bara lite lugnt med alkoholen". Javisst sa jag och svepte i mig två jamare och sen kom jag hem vid tre-tiden, tror jag. Har svaga minnesbilder av vad jag gjorde här hemma. Mest var jag avundsjuk på min kasskompis Johan som varit på Schyfferts "The 90's", borde ju egentligen också sett på den föreställningen. Som sagt mår jag som jag förtjänar. Kaffet är slut och någon ork att gå för att handla mer finns inte, trots att det finns ett skriande behov. Istället blir det notisskrivande och lite sånt. Får se om jag orkar öppna DN idag, varning för att det inte blir så. Senare blir det någon slags uppladdning inför kvällens höjdpunkt. Känner redan nu att nerverna börjar komma. Undrar lite vagt bara om min bloggkamrat Simon ska se på matchen med mig ikväll. I måndags sa han något om att han skulle se på "Smala Sussie" med Linn ikväll, jag säger bara "Vafalls!". Så du kan ju höra av dig om du kommit på andra tankar eller om du kör en Birkenstock-afton. Jag funderar på att spy lite, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, Linn meddelar att smala sussie består och uppmuntrar till fotbollsskväll!

2008-05-21 @ 13:47:34
Postat av: Linn

Haha, Linn meddelar att smala sussie består och uppmuntrar till fotbollskväll!

2008-05-21 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0