En helvetesresa

En sådan står på menyn under nattens gång. Av diverse olika variabler som alla sammanföll med ett resultat att jag måste åka buss hem inatt. Nattbuss genom Svea Rike helt enkelt. Stiger på bussen 23.30 på Göteborgs central med en mellanlandning i Jönköping någon gång under nattens gång för att så småningom glida in i den svenska huvudstaden kring 06.30 måndag morgon. Vilken jävla resa liksom, verkligen aaah. Måste typ sova men det kommer bli svårt att lyckas med det. Imorgon kommer bli en jävla skitdag känner jag redan nu. Har massa saker som måste ordnas med skolan så jag kommer fanimig gå sönder. Om jag är en hel man på tisdagkväll är jag nöjd, nöjd som fan. Det känns som att allting kommer dras till sin spets de närmaste dagarna. Och därav känns det rätt pissigt att behöva tilbringa en natt på boskapsexpressen (läs Swebus). Fast det man får ha med i beräkningarna är att jag på så viss får några extra timmar tillsammans med min flickvän. Det får jag tänka på så då blir det ändå ok, rätt ok liksom. Nästa gång jag kommer hit är det kvällen innan hennes student. Kommer bli trevligt det.

Har förövrigt sett mitt arbetsschema för juni och det är liksom okej. Är tillochmed ledig på midsommarafton och börjar inte jobba förrens 15.00 dagen efter. Det är bra det, sen är det totalt 10 dagars jobb så jag tar det med ro. Juni kommer nog bli en bra månad tror jag, jag tror det blir bra.

Annars är jag, utan att ha sett matchen, grymt imponerad att Zlatan kommer in och avgör hela Serie A efter att ha varit borta i någon månad. Om något så talar väl ändå det om klass, bara en riktig stjärna kan göra sådana saker. Så det känns ju lite bättre inför EM menar jag.

När väl mitt skolarbete har lugnat ner sig lovar jag att jag och Simon ska börja producera bra grejer här på bloggen. En hel de skakig mobilfilm ska produceras. Jag har mängder av idéer på olika grejer att spela in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0