En lång dag på kontoret

Eh, ja. Min dag har väl sett ut ungefär som Mattias. Har gjort lite enkäter på stan och det tog emot. Skammen i kroppen att springa på folk med ett jätteglatt uttryck och fråga om de vill ställa upp med både för och efternamn i tidningen.

Så nu skiter jag i att snacka om jobb hela tiden. Hela världen arbetar trots allt inte som journlister- och tacka gudarna för det ska ni veta!

Funderade på att kika lite på hockeyn, men pallar nog inte. Jag är lite trött på medievärlden just nu, på ett sätt ska det bli skönt att jobba på lager hela sommaren. Inte tänka, bara stapla. Slå på stenarna och brista ut i primalskrik. Nu börjar det bli rätt osammanhängande här. Till helgen ska jag sala ihop ett gött gäng i Växjö och dricka lite öl. Det är bra så.
Nu sätter mamma på U2 för femte dagen i rad. Bono ska få lite sponanförakt för det, han började röka efter han fyllde 50. Det är inte särskilt coolt.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah. U2 alltså! =/

2008-05-07 @ 20:05:04
Postat av: perry

Jobbar du med den där journalisten som sprang runt vid bredasten i raffset och onanerade för långtradare?

Han var väl från växjö tror jag.

Han verkar vara en festlig prick.

2008-05-07 @ 20:07:04
Postat av: Simon

Ska man börja röka är det efter i alla fall 16 och innan 30 års ålder.



Hej Perry, murvlar är ett konstigt släkte människor. Klart jag vet som gjorde det där, det var ju leffe på sporten som var ute på fyllan och partajade. Vad jag hörde var det hans svensexa;)

2008-05-07 @ 22:41:31
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0