En lång dag

Första dagen på den nya veckan avklarad. Erkänner att jag är lite matt, sovit dåligt, ätit dåligt och tittat för mycket på tv. Glädjs givetvis av att Bajen tog en fin skalp med en man utvisad mot jävla Gefle. Hade gärna varit med och sett Söderstadion explodera av glädje när Dadomo avgjorde i sista minuten. Men fantisierna duger rätt bra de med. Annars har det helt enkelt varit torftigt idag. Inte orkat gå och handla, trots att jag borde och lite sånt. Imorgon är det skola och fotbollsmatch.

Våra vänner har alla tjatat om en ny fördomspanel och trots att vi befinner oss på olika platser i landet har vi en ny panel på gång. Jag ger en liten teaser och säger att temat blir "Magasin". Det finns en uppsjö mängd magasin och det är inte helt omöjligt att det kommer en uppföljning på samma tema. Men första delen kommer med sannolikhet dyka upp någon gång under morgondagen, så håll ut vänner.


Kommentarer
Postat av: Perry

En seriös anal blogg som den här utan någon som helst ansträngning på lay-outen?

Skämmes tamefan..



Jag bjuder på en avatar:

http://img166.imageshack.us/my.php?image=svartepettersrs4.jpg

2008-05-13 @ 15:02:56
Postat av: Sune

Korrekt i aktagelse Perry. Vi lovar dyrt och heligt att det ska bli skärpning med layouten. Vi kände väl bara att vi ville ha en textmassa värdig nog att bära upp en layout, men det är in the works.

2008-05-13 @ 15:10:18
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0