En sliten Svarte-Petter

Redaktionen på Svarte-Petter har genomlidigt en hård helg. I stort har det gått ut på öl, mera öl, grillning, Debaser Slussens uteservering, bakfylla, trasiga telefoner, lagade telefoner och umgänge. I skrivande stund är klockan sen och orken att sätta fingret i vädret för att säga något klokt har tagit semester. Därför tar vi och drar täcket över huvudet, glömmer bort att det är måndag i morgon och sen tar vi tag i livet. Kommande vecka blir min sista vecka i Stockholm innan jag ska iväg på en resa genom landet. Kommer bli mycket Västkusten och Värnamo i sommar för min del. På ett sätt lite trist, på många andra sätt bra. Jag väljer att försöka se på fördelerna med det hela. En liten teaser är att vi har fångat in en hel del videomaterial under helgen som kommer åka upp på bloggen med står sannolikhet. I det inspelade materialet har vi fångat bland annat en missioner från Satanskyrkan och ifall kvalitén håller så kommer en debatt om tidelag att dyka upp. Så återkom gärna under veckan som kommer vetja

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0