Favoritord

Som jag utlovade tänkte jag lägga upp lite ord som jag uppskattar. Har funderat på det här och insett att jag har en förkärlek för ord som börjar på "kon". Se bara

kontext
konjuktur
konspiration
kontemplerera
konst
konsolidera
konkurs
konkubin

Jag skulle kunna göra listan betydligt längre men jag håller mig. Här kommer några fler:

aggro-flata
anal
usch
urban
turban
knutpunkt
känslor
hybrid
restaurang
kost
mustig
murrig
burrig
mastig
blad
understöd
press
urinoar
rulltårta
kopulera

Listan kan bli mycket längre men nu är jag trött. Vi ska nog köra vidare på det här temat tror jag. En annan dag ska vi skriva ner de äckligaste orden vi vet. Ifall ni har något eget favoritord så lämna det i kommentarsfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0