Feelings that grows stronger in the dark

Haha, ja, jävlar! Jag kan på rak arm erkännna att jag har dansat på Ace iförd en slokhat ikväll, jag bjuder på det. Annars har jag haft en underbar försommarafton ute i Huvudsta. Suttit vid vattnet, grillat, druckit öl, rökt och sen varit i Mickes nya lägenhet. Väl där slutade med att jag och Disco satt på balkongen och pratade om viktiga ting här i livet. Det var ett härligt samtal, ett djupt samtal och jag, jag gillar fanimej djupa samtal. Sen drog Dragan med oss till Ace som var under all kritik. Men jag antar att alla "crazy" klubbkids var på Happy Nation ikväll så det var mest äckligt, vanligt folk på Ace. Men där träffade vi Dragans Malin med några vänner. Och Dragan och Malin är så fina och det får mig att bli avundsjuk. Jag vill mest bara ha min flickvän där också. Ha någon att dansa med, kyssa och vara glad. Men men. Istället så går jag in på bloggen hon och hennes syster har. Där sitter jag och tittar ett tag på bilderna som ligger där. Det är fint, hon är så vacker och jag blir så glad i hjärtat mitt, trots att hon ligger och sover femtio mil härifrån. Men fin är hon, ack så fin. Jag vill nog mest bara ligga bredvid henne och sova just nu. Istället lyssnar jag på Beatles, det är inte fy skam det heller. Ack så jag saknar henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0