Hejdå Josefine!

Då har jag tagit farväl av min, och Simons, goda vän Josefine, mer känd som Jossan. Hon ska bo nere i Småland över sommaren så om en månad syns vi igen. Men till hösten ska hon flytta till Uppsala, ett påhitt jag och Simon motsätter oss. Dock börjar det sjunka in lite i medvetandet men fakta kvarstår att det ser rätt dumt ut att flytta till Uppsala när det finns en så fin stad i Stockholm. Nu ska jag inte älta det här mer, någon gång kommer det förhoppnigsvis lösa sig. Jag kommer sakna henne här, det kommer bli lite tomt. Nu har jag ingen att hänga runt på Söder med. Vi brukar sitta hela eftermiddagar på Nytorget, kedjeröka och dricka kaffe från Sleven. På kvällarna hänger vi uteslutande på Snottys, dricker öl, trängs, snackar om livet, kärleken och våra vänner. Som ikväll där vi tog ett farväl av Snottys. En öl på borden ute på Skånegatan och ett gäng cigg. Hon fick en present av mig med. Men jag kommer sakna allt det jag nämnt, det hoppas jag att du vet. Farväl Josefine, jag saknar dig redan.

Ska lägga mig i soffan och titta lite på tv nu. Hockey och Seinfeld. Sen ska jag publicera lite favoritord på bloggen framåt midnatt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

åh nu börjar jag lipa! Jag kommer att sakna dig o kedjerökandet också! Vi får ta igen oss i sommar lite! ha det fint, vi ses snart. Och tack för ikväll!

2008-05-08 @ 23:27:02
URL: http://cavalera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0