Howdy-Ho

Japp, japp, Torsdag idag och då är jag glad (världens sämsta rim). Om en och en halvtimma sitter jag på det fruktade femtimmarståget mot Götlaborg. I helgen ska jag försöka umgås med min flickvän och göra en jävla massa skolarbete. Hade ett trevligt seminarie idag på en utav min mindre bra texter som jag författat med en klasskamrat. Vi var redan innan väl förbereda på att köra igenom en bandsåg och till slut grillas. Alla våra värsta scenarier blev uppspelade som på film. Vi fick bland annat kommentaren av läraren, "snudd på katastrof". Ja jävlar, jag är en rättshaverist. Men som vi säger i det militära, "Gör om, gör rätt", så är det. Ett tag mådde jag lite dåligt och funderade på att hoppa av, sen kom revanschlusten och den där feelingen "jag ska jävlar visa dom jävlarna". Så till helgen ska jag jaga jurister, kriminologer, sociologer och gud vet vad. Det är ju tur att jag visste att "lider jag igenom det här får jag åka till Olivia". Utan det hade nog Västerbron sett betydligt mer lockande ut, men bort, bort, bort med det negativa. Idag är vi positiva, jag är det.

Kan bli lite bristande uppdatering från mig under helgen gång. Som ni fattar har jag lite att stå i så att säga. Men ha en trevlig helg ifall vi inte hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0