Jahaja

Vad är klockan undrar jag? Datorns klocka pekar på att den har passerat fyra för länge sedan. Själv sitter jag rätt packad och funderar lite. Men mest glädjs jag åt att Bajen spöade DIF idag. Sådant som kan rädda en dag liksom. Ikväll har vi sammanstrålat ett gäng blivande murvlar och diskuterat Riccardo-domen, Rödeby-målet, fortkörning och skillnaden mellan musikalitet och känsla. Det har varit rätt hetsiga diskussioner, påhopp och skratt. Nu är jag bara full och vill sova. Jag har tjatat om katolsk whisky hela kvällen och av ren övertygelse vägrat dricka Famous Grouse. Simon, jag hoppas du är stolt över mig?

Sådär, då var våran bloggs första fylleinlägg författat, men inte det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0