Kampen mot vågen

Jag vet inte vad det är med mig. Här har man ansträngt sig och smällt i sig fett, chips, indisk mat, kinamat, fläskfiléer, bacon, ägg i bra stora mängder under vårens matlagningsfredagar och lunchlådor. Tro fan att man landar under femtiofem pannor trots allt.

Jag hade lätt gissat på att vara närmre de sextio nu. Ska ha ett maratonätande nu när jag är hemma och får mat på bordet. Kan ge rapport på hur det går med kampen mot vikten under tiden. Det kan bli lite som en bantningsblogg i en U-sväng på 180 grader. Hade suttit fint med ett Kentucky Fried Chicken att åka till efter jobbet i morgon, sen hem och äta en bucket med friterade kycklingvingar på en inplastad soffa medans jag kollar på Fresh Prince in Belair. Det är väl den nya svenska, matkulturen med cous-cous, kyckling, fisk och grönsaker som förstör min kropp. Jag ska inte gå med i facebook-grupperna om att få Starbuck's till Sverige. Däremot den här facebook-gruppen.

Kommentarer
Postat av: Ida

starbucks fikor innehåller dock sjukt mycket kalorier så det kanske inte vore så dumt. några choclate chip frappuciono med lite whipped cream och helt plötsligt har du gått upp 10 kg

2008-05-05 @ 05:15:01
URL: http://thereisaparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0