Nästa Band of Brothers?

Eftersom jag:
A: är kille och således gillar vapen, explosioner och militär
B: gått över från att vara anglofil till en fascination för allt som kommer från USA (många känslor här, äckel,                             avsky, beundran. USA är ju ländernas land.)
C: Älskat sönder the Wire, utom den svajiga sista säsongen.
så väntar jag med spänning på HBO:s nya miniserie Generation Kill ska dra igång under juli. David Simon och de andra från Wire- gänget är de som ligger bakom produktionen.
Nu ska man komma ihåg att jag inte gjorde lumpen, på mönstringen var jag uppe sex minuter hos psykologen innan jag fick åka hem. Trots detta så sitter jag som på nålar. Har hört att Alexander Skarsgård ska vara med på ett hörn också.




/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0