Nu skulle morsan se mig



Första dagen avklarad, och man hamnar på löpet. Inte illa pinkat. Här finns den otroligt intressanta artikeln.
Får se hur det ser ut på morgonmötet i morgon om vad bossen och ansvarige utgivare Magnus Karlsson säger om detta. Han tyckte i alla fall att Södertörns journalistutbildning var den bästa i Sverige bredvid Sundsvalls. Ett gott tecken.

I morgon är en ny dag i Växjö kommun, kronobergarna går till sina jobb och vi på redaktionen bevakar och håller dem upplysta. Nu ska jag gå och käka lite fett.

Kommentarer
Postat av: emelie

heja för tjyven. jag ska också försöka mig på ett avdrag för min del av skatteskuldsräntan. well done!

2008-05-05 @ 19:44:57
Postat av: Tobias

Bra jobabt. Jag gick förbi Smålandspostens kontor i torsdags, det såg trevligt ut och är förhoppningssvis trevligt inuti också. keep up the good work eller nått

2008-05-06 @ 00:24:10
URL: http://tobbs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0