Olika sätt att bestraffa sig på

Förväntar er inget klokt och genomtänkt inlägg just i detta nu. Klockan passerade nyss ett-snoken och egentligen borde jag ligga i en säng bredvid min flickvän. Varför i helvete gör du inte det? frågar ni förstås. Korrekt fråga tänker jag för mig själv och klurar på ett svar. Jag känner att jag på något sätt måste bestraffa mig själv. Dels har jag ägnat hela dagen åt att inte göra någonting, mitt i brinnan kris. Plus att mina tankar framåt midnatt aldrig är speciellt trevliga att tas med. Så på med en kofta, fram med datorn och ute i köket med dig. Så här sitter jag nu med min laptop i mörkret och försöker knappra ner några ord på mina artiklar. Den jag jobbar med nu kommer bli tattigast forever, jag lovar. Funderar till och med på att lägga upp den här så ni får se hur jävla dålig den är. Fan, jag sa det innan va? Jag har fet ångest över det här. Men som vanligt är det "det kommer lösa sig", jag hatar den frasen, säg den aldrig till mig i det här läget. För nu gäller det inte skolan, nu gäller det fanimej livet. Nej, nu ska jag banka huvvet i bordet ett par gånger och försöka skita ur mig några rader kuk-text innan jag knoppar in.

PS. Artikeln jag skriver är en faktaartikel, därför går den under arbetsnamnet "Fucktaartikeln", humorn når nya bottenrekord efter midnatt, så sant, så sant. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0