Press men inget understöd

Ok, jag har blivit portad från att återvända hem innanför tullarna. JMM förlorade med 0-2. Att det inte blev fler mål kan vi nog tacka Mark "marknadsvärdet" Malmström och två målvaktsstolpar för. Till vårt försvar kan sägas att JMS ställde upp med sina toppspelare. Vi var för oerfarna och otajta. VI var 6 stycken individuella fotbollspelare på fältet medan JMS var ett lag. Hade vi hållt på bollen och passat mer så hade vi tröttat ut JMS efter ett tag och sen kunnat ta över.

Så det ser väl ut som om jag får en exil till Växjö tills skammen har lagts sig. Jag är ledsen Sune.

Kommentarer
Postat av: Sune

Ja, ni är rätt portförbjudna från skolan nu. Att kalla er för JMM:are kan ni bara glömma. Ni är smutsen, men alla kan vi förlåta. Vi ska nog finna ett sätt som ni kan göra för att bli förlåtna. Men nu får du åka till Växjö och skämmas i två veckor.

2008-05-02 @ 17:31:02
Postat av: Simon

Jag ska. Bör tilläggas att jag fick till ett skott mot mål. Klen ursäkt jag vet.

2008-05-02 @ 17:55:25
URL: http://svartepetter.blogg.se
Postat av: E.P

Props till eran blogg flickor. Jag gillar den!

2008-05-03 @ 09:29:17
URL: http://lickyourboots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0