Så sätter vi punkt för PunktSE

Så slog den stora tidningsdöden ned sin lie dag. Gratistidningen PunktSE lägger ned med omedelbar verkan med sista numret i dag. Det var väl väntat, gratistidningsmarknaden i Sverige är inte särskilt gynnsam. I Köpenhamn har jag hört att de har fjorton gratistidningar, hur funkar det egentligen?
Kommer att sakna PunktSe lite faktiskt, framför allt det lilla formatet som var lätt att bära de hårdaste morgonarna på väg mot pendeln. Sen är det synd att inte kunna läsa Eric Rosén en gång i veckan. Kanske Alex Schulman också. Kom igen, han är ju rolig!

Avslutar med två frågor:
  • Så fort jag hörde om nyheten sprang jag genast i väg och roffade åt mig två ex av det sista numret borta vid t-banan. Hur mycket frimärkssamlarbeteende var det?
  • Jag har en inspelad mobilfilm där Dennis Andersson och Erik Pettersson brottar ned en tjej och spottar henne i ansiktet. Bör jag lägga upp den här eller gå till polisen med den?
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0