Simon G Hjälmefjord

...och jag är glad att jag inte gav samma löfte som min klasskompis Erik "G" Backlund. Fick han godkänt på senaste tentan så skulle han skänka 500 kronor till Rädda Barnen. Jag får i stället girigt behålla mina pengar till sämre ändamål. Tjohejsan, godkänt, godkänt, godkänt. Nu kan ni kalla mig Simon G Hjälmefjord.

Borde börja skriva min artikel nu, ett halvt A4:a bara. Men eftersom deadline inte är förräns på fredag eftermiddag så tror jag att den får vila lite. Under praktiken var samma artikel något man skrev ihop under lunchen, för att man hade kniven mot strupen och 90 000 otåliga läsare dagen efter. Författarsjukan skrivkramp finns inte. Nu har jag då tre dagar på mig att skriva den här sketna artikeln och då finns ingen kniv mot strupen, likaså blir det inget jobb gjort.

Jag tänker lite på sommaren här, när alla mina vänner åker hem till Värnamo. Då ska jag sitta själv på min innegård och tänka på er. Festivalerna lyser också med sin frånvaro ser jag i schemat. Ska köra truck hela sommaren med Dragan som boss. Acceleratorfestivalen har tattarna lagt på en tisdag- onsdag, vilket betyder att de bara får hippies utan jobb och ordning i publiken. Vi ordentliga samhällsmedborgare får dricka varannan vatten och säga "det kommer en dag i morgon också". Vilket suger såklart.

Kommentarer
Postat av: Billy G Ekblom

Vad fan hände med straffsparkarna? Vi ska ju hänga hela sommaren! Du kör mig på trucken och får ölplattor i gengäld.

2008-05-28 @ 18:19:25
Postat av: Simon

Förlåt Billy G Ekblom och grattis till lyckad tenta! Klart det blir straffar i sommar, straffar och GTA IV som jag får spela hemma hos dig.

2008-05-28 @ 19:44:24
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: Drottningen av Karibien

... eller människor som planerar i god tid och förlägger sin semester vecka 26? :)

2008-05-28 @ 23:12:45
URL: http://motecuhzoma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0