Ungefär såhär ser jag ut nu för tiden- för de som glömt


En liten skäggig man foto: Erik Bronner

Det har varit lite bilder på mig och mer bilder på Sune här på bloggen. Jag höll i kameran under det omtalade penis/kukmanssamtalet och andra bilder finns jag inte på. Nåväl. Fotografen heter Erik Bronner och jag läste Kulturgeografi med killen förra året på Stockholms universitet. Som ni ser på bilderna är han rätt vass som hobby-fotograf. Om någon vecka kan duon Hjälmefjord/Bronner presentera ett repotage som publiceras i Abrahamsbergskyrkans lilla blad, Livet.
Lite kort handlar texten om Kovikens fritidsgård som har fått runt en halv miljon kronor för att handikappanpassa stora delar av byggnaderna. Spännande på lokal nivå.

Kommentarer
Postat av: Jossan

stilig karl! ta aldrig bort ditt skägg. hoppas allt är bra i växjö, nu ses vi inte på länge (om du inte hälsa på i småland i sommar?) kram Jossan

2008-05-08 @ 00:38:25
URL: http://cavalera.blogg.se/
Postat av: Billy

Du ser lite bortkommen ut, på något sätt. Kan ha att göra med att du inte är placerad i bildens centrum.

2008-05-08 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0