Kids

Efter en liten snabbkalkylering har jag kommit fram till att jag håller i en öl på 16 av 33 bilder på min facebookprofil. Av det kan vi dra slutsatsen att jag:
A: är alkoholist
B: bara träffar människor ute, resten av tiden sitter jag själv framför datorn.

Själv tycker jag att jag dricker på tok för lite, har varit på klubb en gång under TVÅ månader. Men jag lovar att bättra mig, det gör jag.

Har spelat in ett tv-inslag innan i dag med Billy boy. När vi åkte buss från Kungsholmen till Vasaparken pratade vi om vi ville skaffa barn. Vi var överens om att vi skulle ha två ungar var. Sen kom vi fram till Vasaparken och riggade upp kameran. Då kom tio snorungar fram och ställde sig i en ring kring oss. De frågade om vi var från TV, om spelade vi in, om vi var från sommarlovsmorgon. Vi spelade dryga och sa att vi inte ville bli störda. Då började ungarna säga könsord och fnissa. En stöddig idiot som kommer bli värdetransportrånare om femton år kallade oss för "knullbögar".

Då rågades måttet och vi försökte schasa iväg ungarna, fast i slutändan så var det vi som flydde fältet. Fadersskapsplanerna från bussturen övergavs rätt fort och Sverige blev fyra framtida medborgare fattigare.

Kommentarer
Postat av: emelie

andras barn är så djävla oförskämda hela tiden. vi (jag) var aldrig sådan. jag kan inte ens låtsas kunna se mig själv säga knullbög till någon vuxen när jag, säg, var 12 eller dylikt. hur skulle det sett ut. jag hade dött av skam.



usch!

2008-05-21 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0