Satans katt

Nu är jag själv hemma ett tag och har passat på att gå på toa några gånger med dörren uppe, små saker som gör livet värt att leva.
Någon som inte borde leva däremot, det är familjens gullekatt. Missan heter hon. Vad är vitsen med att ha en jättegullig katt som sitter under soffan hela dagarna och kvider? Här kommer jag, med en diplomatisk rostbiff i hand, vänliga ord och klappar henne. Vad möts jag av?- Ett fräsande och rivna, blödande fingrar.
Det har visserligen sagt innan på min tidigare blogg, men: Satans katt, här får hon både mat och tak över huvudet, men hatar allt och alla ändå. Min allmänna åsikt är att hon borde dumpas i diket på riksväg 30 i första, bästa skokartong. Slut på hatet. Under tiden skriver Lotta brev till statsministern.


Kommentarer
Postat av: Billy

Låter som om du har fått en s.k emo på halsen!

2008-05-15 @ 10:12:12
Postat av: Simon

Ja, hon är lite svår utav sig. Fast det är mig och inte sig själv hon skär i armarna.

2008-05-15 @ 18:32:03
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0