Rättning

ttRättning: Vår danske korrespondent, Perry, rapporterar från SvardePeder.dk att Gringo tydligen har återuppstått i myllan på möllan.

I dag har jag kört silvrig tjänstebil, upplevt pojkdrömmen när jag satt i cockpiten på en 13 ton tung Saab 340. Som avslutning diskuterade jag kameraövervakning med folk på stan, bland annat Per.
Att sitta i flygplanscockpiten var nog hela veckans upplevelse, var helt livrädd mot att stöta till någon spak och råka dra igång motorerna, eller trycka på Self-destruct-knappen. Tänkte ett litet tag att jag var actionhjälte som höll på att flyga hem presidenten i Air force one efter äventyr i mellanöstern.

Eh, känner mig som en rätt tråkig människa på fritiden, inte lönt att fråga vad jag gör annars nu för tiden. Kommer hem, käkar, bloggar, läser andras bloggar och ibland glor jag på någon rulle. Det är tur att jag har en så störd praktik så jag kan snacka om den i stället.


Nu kom samme danske korre lite i skymundan med den fina bylinen av mig och Sune. Är det inte likt, så säg? Sune till vänstermed trollkarlshåret och ciggen i mungipan. Jag, ett huvud kortare, till höger med mitt ovårdade skäggstubb.
Två svarte/viktig-pettrar.

Kommentarer
Postat av: karin

haha. porträttlikt!

2008-05-14 @ 09:28:49
Postat av: Anonym

haha. porträttlikt!

2008-05-14 @ 09:29:08
Postat av: karin

haha. porträttlikt!

2008-05-14 @ 09:33:32
Postat av: Linn

Hahahaha fantastiskt!

2008-05-14 @ 09:37:13
Postat av: becka

ahh inte illa asså!

2008-05-14 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0