Värt det?

"Är det värt det?", var tanken som klingade genom huvudet när klockan ringde vid 06.00. Eller minns inte att klockan ringe, kinns bara att jag var vaken och klockan var 06.02.  Är det värt det? förtsätter jag och undra så smått. Jag vet inte, antagligen inte. Nu har det kommit sig så att den längsta artikeln kan räknas som helt klar. "Fucktaartikeln" är snudd på färdiskriven, men måste ringa två samtal och layouta skiten. Sen har jag en krönika som ger mig magsår, den ska både skrivas och layouta. Till råga på allt upptäckte jag i morses att jag måste skriva en 6-7000 tecken lång arbetsrapport med! Det känns onekligen som att det här barkar åt helvete. Om jag hinner kommer det räknas som ett mirakel. Sorry för texten, men jag är desperat, jagad och mår piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0