Allt dom bygger upp ska vi riva ned

Torsdag idag. Dagarna snurrar på fort och det är väldigt lätt att tappa fotfästet, både på ett väldigt konkret och på ett lite mer mentalt sätt. Nu är det skolarbete, jobb och skolarbete om vartannat, någon slags karusell kan vi kalla det, livets karusell. Jag och Staffan håller på med ett Flash-projekt som i alla fall på idéstadiet är väldigt roligt. Så igår efter jobbet drog jag med Simon hem till Staffan så hade vi lite manusarbete, ska bli spännande och se hur de där idéerna håller sig idag då en del skrevs under viss påverkan. Inte så farligt för min del men det blev en dålig nattbuss hem inatt, vilket kan ge en viss tidsrymd. Ska runda ta en sväng till skolan inom kort för att träffa vår lärare, Flash-Uffe. Skrivandet går på tomgång just nu och det får ni förlåta mig för, just nu snurrar jorden lite för fort för att kunna tillfredställa allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0