Den där bakfyllan

Nu ligger jag i min soffa med datorn på magen. Utanför regnar det småspik och blåser sådär som det bara kan göra en mörk jävla novemberkväll. Gårdagens aktiviteter har tagit ut sin rätt under dagen som gått. Rejälare bakfylla var längesedan jag mötte. Men Uppsala var trevligt och bäst av allt var att få träffa Jossan igen. Det verkar hårt att plugga till jurist, en annan nivå än den jag och Simon befinner oss i. Vi ägnade mest kvällen åt att dricka lite för mycket och prata om storheten i att bajsa i en tuba, resten kan ni räkna ut själva. Bilder finns och kommer publiceras när krafterna återvänt till kroppen min. Dock verkar det som om vi missade nattens grande finale, men vid närmare eftertanke var det nog lika bra det. Vi hörs senare, en veckans lista ska möjligen produceras. Så håll till godo med denna korta lilla rapport från en bakfull värld.

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA tuban ja. skrattar fortfarande åt er faktiskt, och trots min plugghets så var jag mkt glad över att ha er här. kramar

2008-11-09 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0